نهمين نشست مديران وكارشناسان روابط عمومي استان در دوبخش با موضوعيت انتخابات و اخلاق در روابط عمومي

نهمين نشست مديران وكارشناسان روابط عمومي استان در دوبخش با موضوعيت انتخابات و اخلاق در روابط عمومي در سالن اجتماعات شركت توزيع نيروي برق استان يزد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد " سيد عبد المجيد قائم محمدي " روز چهارشنبه در اين نشست روابط عمومي را متولي كار فرهنگي در مجموعه خود دانست و خواستار توجه بيشتر اين قشرفرهنگي و پر تلاش در راستاي ترويج امور فرهنگي در ارگان خود شد.

رييس كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات استان با اشاره به در پيش رو بودن انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، انتخابات را وظيفه اعتقادي و سياسي و ديني هر فرد در جامعه دانست.

قائم محمدي اهميت انتخابات آتي را يادآور شد و افزود: تمامي افراد جامعه بويژه روابط عمومي هاي دستگاه هاي اجرايي بايد همه تلاش خود را در اين زمينه به كار ببندند.

وي در بخش دوم سخنان خود به نزديك بودن ايام ا... دهه فجر اشاره كرد و ادامه داد: دهه فجر به عنوان عامل بركت در نظام مقدس جمهوري اسلامي، بايد به نحو احسن گرامي داشته شود.

دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان در ادامه اقدامات رفاهي صورت گرفته در خصوص اعضاي شورا، مسئولان و كارشناسان روابط عمومي ادارات را برشمرد و ار صدور كارت اعضا شوراي هماهنگي و همچنين صدور دفترچه قرض الحسنه براي عضو شدگان صندوق رفاهي خبر داد.

قائم محمدي درج 11 هزار خبر در پورتال استان را يادآور شد و اين اخبار را از نظر كيفي و كمي مطلوب ارزيابي كرد.

وي همچنين خواستار ارائه گزارش 32 ساله دستگاه ها به مطبوعات تعيين شده توسط ارشاد در خصوص ويژه نامه در ايام ا... دهه فجر شد.

مدير عامل شركت توزيع برق نيز با اشاره به نقش روابط عمومي در سازمان ها،گفت: روابط عمومي زماني مي تواند نقش راهبردي خود را در سازمان ايفا کند که در تشکيلا ت و سازمان جايگاه مناسبي داشته و بتواند جايگاه خود را حفظ نمايد.

" محمد رضا صحتي" ارائه مشاوره به مدير سازمان را از ديگر وظايف روابط عمومي دانست وافزود: روابط عمومي ضمن تغذيه اطلاعاتي مدير و ارائه راهکارهاي مناسب در چگونگي برخورد وارتباط افراد در سازمان و يا خارج ازآن، مدير را در تصميم گيري هاي صحيح ياري مي نمايد.

وي اظهار داشت : بازوي توانمند مدير در برنامه ريزي ها و هدايت فکري او روابط عمومي است و براي ايجاد هماهنگي بين مردم و سازمان به يک روابط عمومي کارآمد و موثر نياز مي باشد،بنابراين روابط عمومي ها پل ارتباطي بين مردم و مديران هستند.

اين مقام مسئول همچنين موفقيت روابط عمومي را شامل عواملي مانند حمايت مدير ارشد، جايگاه سازماني مناسب، بهره مندي از منابع و امكانات مناسب، شايستگي و توانمندي نيروهاي شاغل در روابط عمومي و فعاليت هاي برنامه اي دانست و در خصوص هريك توضيحاتي را بيان نمود.

در ادامه يكي از كارشناسان مسائل سياسي در خصوص اهميت انتخابات مطالبي را بيان كرد.

"احمد هژبري" حضور گسترده مردم در اين انتخابات را مايه كوري چشم دشمنان نظام و انقلاب دانست.

يكي ديگر از سخنرانان پيرامون اخلاق در روابط عمومي و كردار درست كارشناسان اين عرصه گفت : صداقت و انصاف در گفتار وكردار از مهمترين صفات روابط عمومي ها بشمار مي رود.

حجت الاسلام "رادمهر" همچنين آشنايي به مسائل و حقوق شهروندي را از دانش هاي لازم و مهم مديران روابط عمومي برشمرد و خاطر نشان كرد: با اعتمادسازي و رعايت حريم خصوصي ديگران، حقوق آنان محفوظ بماند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا